Talisman och glasskäkande!

Igår var en jättemysig dag! Efter en lagom sovmorgon gick jag och mötte Jennan vid tunnelbanan. Vi var båda superhungriga, och gick till affären för att inhandla lite nostalgimat - fiskpinnar, potatis, gräddfil och massvis med sallad. Sen satt vi ute på balkongen tillsammans med Calle och bara njöt :)

Lite senare på eftermiddagen kom Linnea och Magnus förbi också. Då var det dags för presentöppning och massa gott fika! Jag fick en jättefin vas av Jennan, och en cool guldelefant av Linnea och Magnus :) Resten av kvällen spenderade vi med spelet Talisman där Jennan dog en gång, jag två gånger och Magnus vann!

Det var hur kul som helst att träffa alla igen, och det bästa av allt är att vi alla ses hemma i Oxelösund redan nästa helg!

Idag har jag och Calle en lugn dag. Vi bestämde oss för att gå ut o cykla i det fina sommarvädret, och hittade en supermysig liten strand med brygga, vass, näckrosor, fiskar och jätteklart vatten. Där låg vi och solade,doppade benen och filosoferade ett bra tag :)  Definitivt ett ställe vi kommer åka tillbaka till i sommar, då med badkläder. Efter det åkte vi till ett fik i närheten och käkade calippo, mums!

Kommentarer
Postat av: Richard

Spelar du Talisman??? Det är ju asgrymt!

2008-07-14 @ 22:10:19
URL: http://holygrail.blogg.se/
Postat av: Karin

Richard: Jasså, gillar du också det? Om du hade kommit på festen hade du också fått spela det...du missade mycket vetu ;) Men Magnus har Talisman, så vi kan nog köra det när du kommer också! Själv tyckte jag att det var lite halvsegt att dö 2 gånger :P

2008-07-15 @ 19:26:06
URL: http://curridutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0