Punktlista

Jag börjar bli lite nervös inför mitt arbete som frukostvärdinna. Jag ska ju vara helt ensam för det mesta, och det är också jag som har ansvaret. Egentligen är det inte en så stor grej, men det är ju så att jag inte varit på just det här hotellet så många gånger innan. Det gäller att lära sig alla små rutiner som just de har, och hur mycket mat som ska beställas till ett visst antal personer.

Som hjälp har jag därför gjort en punktlista åt mig själv. Där står allt som ska göras och när det ska göras. Det är bara att pricka av allt innan man har gått hem :)

Kommentarer
Postat av: Calle

Nu sitter man och är nervös och undrar om det har gått bra för dig på jobbet!

Håller tummarna! Puss

2008-07-03 @ 11:54:43
Postat av: Karin

Calle: Klart det har gjort :) Nu längtar jag tills du kommer hem, så att man får massa mumsig mat! Puss!

2008-07-03 @ 13:37:52
URL: http://curridutten.blogg.se/
Postat av: Richard

Du är så himla punktlig (och jag är fyndig) :P

2008-07-05 @ 15:02:50
URL: http://holygrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0