Imorgon smäller det

Imorgon är det första dagen som jag ska arbeta själv, och ha ansvar för hela frukosten. Känns nervöst, men har jag bara klarat första timmen med att få fram allt så kommer det gå bra. Håll tummarna för mig!

Jag såg att busstiderna är ändrade till sommartid också (det borde de varit sist med, vilket jag inte märkte) så jag måste åka en tidigare tunnelbana och alltså gå upp en kvart tidigare.. Alltså 04.25. Men jag tror att jag skippar frukosten istället och sover den där kvarten längre. Jag jobbar ju ändå på ett frukostställe :)

Kommentarer
Postat av: Richard

Tänk att få äta frukost hela arbetstiden ;)

2008-07-07 @ 23:23:43
URL: http://holygrail.blogg.se/
Postat av: Karin

Richard: Ja, om det vore så väl :P Fast tror man skulle bli rätt rund efter nån vecka sådär! Lika bra att låta bli :)

2008-07-08 @ 14:17:18
URL: http://curridutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0