Björnhundar, frosseri och idrott

Nu var det ett tag sedan jag skrev här..men det är inte så lätt! Det är ju så mycket annat spännande som händer, så man hinner inte sitta vid datorn :)

Jag har bland annat hunnit med en resa hem till Oxelösund där jag och Calle tog det lugnt och umgicks med min familj, åt god mat, gick på loppis, träffade min faster o farbror, gick på grillfest hos Jennan och ett besök hos Cattis och Christer (och Linnea, Magnus och Björnhunden)! Kändes hur bra som helst att vara hemma :)

Sedan började arbetsveckan igen, och Calle åkte iväg till sin kompis i Luleå. Själv passade jag på att träffa Erika och hennes syster som var i Stockholm på shoppingtur. Vi frossade på ett fik (som vanligt :P) och så guidade jag dem till ett ställe där Emelie skulle hämta upp sin borttappade mobil. Det var jättekul att träffa dem, och jag hoppas jag hinner med en liten tur till dem när jag åker hem till helgen!

Idag är det alltså dags för gympa igen! Solen skiner, och jag tror att jag är laddad :P Jag har tänkt att börja gå måndag och onsdag när det är utegympa här. Tyvärr blev det störtregn och åska i måndags, så passet ställdes in.. Men idag gäller det! Kanske är det afrogympa den här gången :D

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa dig älskling..saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0